خوش آمدید

جستجو

تبلیغات





خبر و تهیه خبر


     
     
    رالف نگرین، ترجمۀ فرانک پیروزفر
    (برگرفته از: رسانه، سال 2، ش 4 ، زمستان 1370: 41-32)
     
    هر روزنامه‎ای که به‎دست ما می‎رسد، حاصل یک‎سری انتخاب‎هاست. این انتخاب‎ها به مواردی چون: «چه موضوعاتی چاپ خواهد شد؟ این موضوعات در چه وضعی و موقعیتی چاپ خواهد شد؟ چه فاصله‎ای حجمی (صفحه ــ ستون) را هرکدام به‎خود اختصاص خواهند داد؟ به هر یک چقدر اهمیت داده خواهد شد؟» ربط دارند. در این محدوده، هیچ‎گونه معیار عینی وجود ندارد، هر آنچه که هست، قراردادی است.
      .


    این مطلب تا کنون 8 بار بازدید شده است.
    منبع
    برچسب ها : ,
    خبر و تهیه خبر

تبلیغات


    محل نمایش تبلیغات شما

پربازدیدترین مطالب

آمار

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده